joi, 16 februarie 2017

De unde vine frica mea de a vorbi în public?

   După experienţă de la Ezoteric fest din mai 2015, sunt sigură că problema mea cu anxietatea ce apare de câte ori trebuie să vorbesc în public, încă de când eram mică la serbările de la grădiniţă şi mai apoi la şcoală, şi vreau să văd care este cauza acestei probleme.
Întrucât s-a gândit la problema mea înaintea următoarei noastre şedinţe de hipnoză, instantaneu după ce a intrat în tranşă, Dana mă vede că ţin un discurs într-o altă viaţă. Vede cum mă huiduie lumea, sunt bărbat şi propovăduiam, eram pe o scenă, era cald, în Israel, secolul următor după moartea lui Isus. Propovăduiam religia creştină combinat cu impresiile şi cunoştinţele mele din călătorii, în public, într-o piaţă, eram pe o scenă de lemn. Persoanele care aşteptau la coadă au venit că şi mine însoţite de câte un măgar, mai erau şi alţii cu calul, dar foarte puţini. Lumea mă huiduia, strigau jos, afară, pleacă, în final am plecat, dar după ce mi-am terminat discursul. Ei nu intelegeu nimic, nu erau de acord cu ceea ce spuneam eu. Eram tânăr, cu barbă, foarte slab, cordonul de la îmbrăcăminte îmi cădea de slab ce eram. Gesticulăm din mâini în timp ce îmi ţineam discursul, iar lumea strigă următorul, iar fiecare povestea pe unde a fost şi ce a văzut, că au întâlnit oameni bolnavi, pe cine au ajutat, povesteam şi eu pe unde am călătorit.
Mă vede apoi cum am călătorit cu măgarul, cu rănitele pe el. Cară provizii, eu mergând alături singua, eram nespălat, cu părul în vânt, cu măgarul în dreapta, mă sprijineam într-un baston, dar eram spiritual şi doram să mă cunosc pe mine însămi. În călătoriile mele alături de măgar, mâncăm rădăcini de plante şi simţea sete, căci îmi era sete, căutăm apă. Carti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu